Information om forløbet d. 19. og 25. november
Sønderborg d. 12. november 2006
Kære jubilæumsshowdeltagere!
Så nærmer showet sig med raske skridt. Derfor skal vi alle mødes og øve forløbet igennem søndag d. 19. november. For at vi/I alle kan få en fornemmelse af hele showet mødes vi alle fra 9.00-15.00. Dette er muligheden for at opleve de andre i den afdeling i ikke selv er med. Vi ved godt der bliver noget ventetid undervejs, men det er desværre ikke muligt at lave en helt klippefast tidsplan, og det er også vigtigt at lære lokaliteterne lidt at kende. Vi glæder os til at se jer.
Søndag d. 19. november:
9.00 Fælles informationer til alle medvirkende
9.10 Vi starter gennemspilning af hele showet. Det vil sikkert være nødvendigt at lave enkelte korte stop undervejs for at justere lyd og evt. lys.
Pausen i det endelige show holder vi ikke. Vi bruger kun tiden på at rydde scenen og gøre klar til anden afdeling.
Ca. 12.00, eller kort efter vi er færdige med første gennemspilning, er der fælles informationer i koncertsalen, opstilling på scenen (Stole til SASO mm) og vi gennemsynger Sønderborgsangen.
12.15 starter vi gennemspilningen af hele showet uden pauser. Sker der fejl undervejs stopper vi ikke. Vi skal have alle tider korrekt i drejebogen.
Senest kl. 15.00, men muligvis tidligere er alle færdige.
Praktiske oplysninger:
For at få koncertsalen så færdig som muligt til d. 25. november, vil der den 19. stadig være stillads i koncertsalen og afsatserne til publikum er ikke gjort rene. Tag derfor gerne en hynde eller et tæppe med til at sidde på. Vi bruger afsatserne som siddepladser.
Tag madpakke med. Vi sørger for vand til at skylle ned med.
Jubilæumsfestdagen d. 25. november:
25. november skal showet opføres to gange med publikum. Tidsplan:
KL. |
Hvad sker |
Hvem |
13.00 |
ALLE rekvisitter ligger klar |
De ansvarlige for hver gruppes rekvisitter |
13.00 |
Deltagere til 1. afdeling samles i kunstnerfoyeren |
Alle deltagere i 1. afdeling |
14.00 |
Generalprøven starter 1. afdeling |
Alle fra 1. afdeling |
14.30 |
Deltagere til 2. afdeling samles i kunstnerfoyeren |
Alle fra 2. afdeling |
15.00 (ca) |
Pause |
|
15.20 |
2. afdeling starter |
Alle fra 2. afdeling |
16.30 |
Generalprøven slut |
|
|
|
|
18.30 |
Deltagere til 1. afdeling samles i kunstnerfoyeren |
Alle fra 1. afdeling |
19.00 |
Premiere 1. afdeling |
Alle fra 1. afdeling |
20.00 (ca) |
Pause |
|
19.50 |
Deltagere til 2. afdeling samles i kunstnerfoyeren |
Alle fra 2. afdeling |
20.20 |
2. afdeling starter |
Alle fra 2. afdeling |
21.30 |
Jubilæumsshowet slut |
|
Vi glæder os til at se jer.
På styregruppens vegne Karin T. Petersen
Brevet var ledsaget af teksten:
Kære kontaktpersoner!
Så nærmer vi os generalprøven på Alsion d. 19.
Jeg har på styregruppens vegne forfattet et informationsbrev til alle deltagerne som jeg vil bede jer om at printe ud og kopiere. Hvis I har behov for at tilføje egne beskeder gør I naturligvis det.
Flere grupper har gjort opmærksom på at det er et langt prøveforløb. Det er korrekt, men det er samtidig eneste chance for at prøve alt i sammenhæng, samt se det der foregår i den anden afdeling.
Jeg har fået besked om at JydskeVestkysten og muligvis TVSyd dukker op i løbet af prøveforløbet.
Jeg skal gøre jer opmærksom på, efter aftale med scenemesteren, at vi til dagen lejer spot og følgespot ind til belysning ovenfra på scenen. Lysriggene over scenen vil formodentlig ikke blive pakket ud endnu pga byggestøv. Øvrigt lys og lydudstyr skulle være på plads. Nærmere herom når vi mødes. Der sker nyt hver dag.
Jeg glæder mig til vi ses på søndag.
Mvh. Karin T. Petersen
Styregruppen, Jubilæumsshowet