SASOs generalforsamling 2016

lørdag d. 1. marts kl. 20: – ~22

Aabenraa Statsskole

 

 Elever som er kontingentri, kan blive medlemmer med stemmeret, blot de beder om det, se her!

 

 

SASOs generalforsamling 2016 på Aabenraa Statsskole
tirsdag d. 1. 3. kl 20 - 22.

 

Om adgangen til Aabenraa Statsskole siger Christine:

Det er mig, der fungerer som pedel ved prøven den 1. marts på Aabenraa Statsskole, Forstalle 14.

Der foregår en del kloakarbejde i byen og Dronning Margretes vej er derfor spærret, så man kan kun komme ind til Forstalle/Statsskolen fra Vestvejen.

Det er også en mulighed at parkere på Deutsches Gymnasium, ligesom vi plejer, og så gå op ad trappen ved den tyske skole (over for trappen op til det tyske gymnasium) og skråt over legepladsen.

Så står man på parkeringspladsen bag det danske gymnasium, og den munder ud i Forstalle, hvor hovedindgangen er.

 

Dagsorden i følge vedtægternes § 8:

 

...

Dagsordenen indeholder følgende faste punkter:

1. Valg af ordstyrer og referent

2. Formandens beretning for det forløbne år og planer for det kommende års aktiviteter for SASO.

3. Bemærkninger ved den aktuelle dirigent.

4. SASO-kassererens aflæggelse af revideret regnskab, budget for det kommende år samt bestyrelsens kontingentforslag.

5. Valg til bestyrelsen, valg af revisor og suppleant.

6. Indkomne forslag.

7. Eventuelt.

 

§ 8  stk. 2 siger ikke at formandens beretning skal læses op. Den foreligger her: Formandens beretning på bestyrelsens vegne. Stk. 2 vil give anledning til kommentarer og debat.

 

§ 8  stk. 5. Rammerne sættes af

§ 6  Orkestret ledes af en bestyrelse på mindst 5 medlemmer. Bestyrelsen og 2 suppleanter vælges af generalforsamlingen blandt orkestrets medlemmer.

Bestyrelsen konstituerer sig selv med formand, næstformand, kasserer, sekretær, nodearkivar og kan søge assistance uden for bestyrelsen i det omfang opgaverne kræver det.

Bestyrelsens medlemmer vælges for 2 år ad gangen, dog således at halvdelen (valgfrit afrundet op eller ned ved ulige antal) af bestyrelsen afgår det ene år, resten det følgende år. Suppleanterne vælges for 2 år ad gangen.

Bestyrelsen består pt. af Claus Münchow, formand, Marion Svanberg, sekretær, John Skovgaard, kasserer, Jing Mygind, nodearkivar. Der er ingen suppleanter. Iver Fuglsang er revisor. Marion og John er på valg. Marion modtager ikke genvalg, John gør. Claus ønsker helt at udtræde skønt ikke på valg.


§ 8  stk. 6
Der er ikke kommet forslag til dagsorden udover følgende fra bestyrelsen:

"§8 stk 3. Bemærkninger ved den aktuelle dirigent." foreslås fjernet. Nummereringen korrigeres derefter.  

 

 

Historisk overblik vedrørende valget til bestyrelse:

 

Generalforsam-

ling forår

Opstillede til bestyrelse

Bestyrelse efter generalforsamlingen

Nyvalg/genvalg

af suppleant.

Suppleant(er) efter generalforsamlingen

2005

Claus, Ove

Claus, Ove, John, Erik, Claus-Michael

Hanne

Hanne

2006

John, Hanne, Finn S., Jeanne

Claus, Ove, John, Hanne, Finn S., Jeanne

Finn H.

Finn H.

2007

Claus, Ove, Hanne, Finn H.

Claus, Ove, John, Hanne, Finn H., Jeanne

 

 

2008

John, Jeanne?

Claus, Ove, Hanne, John, Jeanne

 

Helge, Bente

2009

Barbara, Claus, Hanne

John, Jeanne, Hanne, Claus, Barbara

 

Helge, Bente

2010

John, Karen, Erik

Barbara, Claus, Hanne, John, Karen, Erik

 

 

2011

Barbara, Claus, Hanne

John, Karen, Erik, Claus, Hanne og Barbara

 

 

2012

John, Marion, Knud Erik

Claus, Hanne, John, Marion, Knud Erik, Barbara

Jing

 

2013

 Claus, Jing

John, Marion, Knud Erik, Claus, Jing

Bente, Christian

 Bente, Christian

2014

John, Marion

John, Marion, Claus, Jing, (Bente) Bodil

Bodil, Christian

  (Bente), Christian

2015

 Claus, Jing, Bodil, ??

John, Marion, …

Christian, ??

2016

John, Christine, …

Jing, …